תלושי שכר

הכנת תלושי שכר לעובדים

אחת מההוצאות הכבדות והקריטיות לכל בעל עסק הן הוצאות השכר.
לפיכך ישנה חשיבות מכרעת לדעת במדוייק את עלויות העובדים.

משרדנו דואג:

  • להכין את תלושי השכר ולהעבירם ישירות למייל של העובד.
  • העברת השכר במס"ב.
  • לספק דוחות חודשיים בדבר עלויות המעביד .
  • לספק פירוט של תשלומים לקופות הגמל ולקרנות ההשתלמות ולהעבירם במקביל לסוכן הביטוח.
  • לספק דוחות תמחיריים הכוללים גם עתודה לפיצויים חופשה הבראה וכדומה.
  • לעדכן את הלקוח בכל שינוי בחוק.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support